Rugbeharing

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Graag zou ik willen weten of het normaal is dat kinderen van vier jaar al rugbeharing hebben, zeker als ze meisje zijn.

Antwoord

Beste vragensteller,

Het ene kind is meer behaard dan het andere. Meestal gaat het om fijne beharing. Het geslacht maakt hierin niet zoveel uit. Het kan dus heel goed zo zijn dat het bij uw (?) kind normaal is.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

beharing