Zelf filmen

Redactie Refoweb / 8 reacties

Vraag

We weten allemaal dat porno verkeerd is. Maar als je je eigen geslachtsgemeenschap met je vrouw filmt en je kijkt daarnaar, is het dan ook porno bekijken? Want ik vind het een beetje vreemd: naar twee andere mensen kijken die seks bedrijven mag niet, maar naar je zelf en je vrouw, is dat dan ook porno? Wat is het wezenlijke verschil? Die twee andere mensen kunnen ook wel getrouwd zijn.

Antwoord

Het panellid aan wie wij deze vraag hebben voorgelegd acht het verstandig om hier niet in het openbaar antwoord op te geven, maar je dat persoonlijk toe te sturen. Je kunt hiervoor contact opnemen met vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

seksuele fantasie
8 reacties
Rosarah
Chapeau RW!
tja
Soms voel ik me opeens zo oud....
drernie
@rosarah: waarom chapeau?
Jeremiah
Serieus? Waar gaat dit over. Waarom worden dit soort achterlijke vragen op een Reformatorische website gezet.
Rosarah
@drernie;
geloof me als ik zeg dat ik niet snel vragen raar o.i.d. vind, maar deze vraag schaar ik onder de nutteloze vragen. Er gebeurd niets levensbedreigends als hier geen publiekelijk antwoord op komt, en ik vraag me echt af wat het doel is van het stellen van zo'n vraag. Maar omdat (je weet maar nooit) het wellicht toch een brandende vraag is; krijgt de vraagsteller toch de gelegenheid om de vraag op andere wijze te stellen, dus chapeau!
karlo
Wat een dikke nonsens zeg. Geen antwoord waardig, ook niet persoonlijk.
bermoo
Het panellid had ook kunnen verwijzen naar 1 Korinthe 10 vers 31: Hetzij dan dat gijlieden eet, hetzij dat gij drinkt, hetzij dat gij iets anders doet, doet het al ter ere Gods.
AHHK76
Pornofilms worden (in de regel) niet gemaakt door echtparen...
Nee, het moeten steeds andere vrouwen zijn met nieuwe standjes en andere bijzonderheden. Na één jaar zijn pornosterren uitwerkt in de pornoindustrie, omdat ze niet spannend genoeg meer zijn en alles al hebben gedaan/laten zien.
Pornofilms gaan DUS niet over liefde, maar over geld, macht en seks.
Liefde bedrijven met je eigen vrouw of man is dus (ALS HET GOED IS) iets heel anders! Dat heeft niets met porno te maken, als het daar wel mee te maken heeft, dan klopt het al niet meer.
Dus waarom zou je dat opnemen? Wat heeft dit voor nut? Geniet er samen van en laat het daarbij!