Vastgelopen

Ds. J.A. Mol / Geen reacties

Vraag

Ik ben al een tijd met het geloof bezig en loop nu soort van vast. Ik weet niet hoe ik verder moet en heb niet het idee dat ik antwoord krijg op mijn gebed. Moet ik gewoon zo doorgaan en wachten op antwoord? Of doe ik iets verkeerd?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vriend(in),

Vastlopen. Bezig zijn met geloof. Geen antwoord krijgen op het gebed. Het blijft voor mij allemaal erg vaag. Dat maakt het lastig om je een gericht antwoord te geven.

Wat bedoel je precies? Met welke vragen loop je? Vanuit welke achtergrond stel je ze? Om je een stapje verder te helpen, wil ik je vragen iets meer te vertellen. Dat mag hier op refoweb. Dat mag ook in een persoonlijke mail die je naar Refoweb kan sturen: vragen@refoweb.nl

Hartelijke groet,
Kand. J. A. Mol

Ds. J.A. Mol

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Harskamp
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden: