Skeeleren

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Aan iemand van de Ger. Gem. Zelf ben ik niet zo gewend aan regels m.b.t. vrijheidsbesteding, maar ik hoorde dat er vanuit de kerkelijke gemeente kritiek was op m’n vriendin omdat ze op skeelers rijdt terwijl ze avondmaalganger is. Waarom zou daar bezwaar tegen zijn? Weet u dit misschien?  Ze wil het best laten, maar gevoelsmatig is het verschil tussen fietsen en skeeleren er niet, ook niet wat betreft kleding (bij haar ten minste).

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wij kunnen hier geen zinnig antwoord op geven, dat kan alleen degene die bezwaar heeft tegen skeeleren. Bij die persoon/personen zul je dus moeten zijn. Laat ons daarna nog even weten of het verhaal werkelijk klopt (de waarheid is soms net even anders) en wat de argumenten zijn. Ook wij zijn zeer benieuwd.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl