Verkouden baby

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Mijn zoontje is zeven maanden oud. Hij is rond de vierde maand hevig verkouden geweest. Vanaf die tijd kwakkelt het telkens. Zodra hij slaapt begint hij heel erg te hoesten. Dit is zo naar om te horen. Moet ik hiermee naar de dokter? Of is dit normaal bij baby's?

Antwoord

Met een kind dat drie maanden aan het kwakkelen is, is het goed om een keer langs de huisarts te gaan. Die kan beter zeggen of dit binnen de grenzen van het normale is.

Groet,
Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

babyverkoudheid