Seks met kleren aan

C. M. Chr. Rots - de Weger / 3 reacties

Vraag

Wanneer is er sprake van seks met kleren aan? Is dat alleen wanneer je elkaar bevredigt, of ook wanneer je op elkaar ligt tijdens zoenen? Sommige houdingen zouden dan op seksuele houdingen kunnen lijken.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Mijn antwoord op jouw vragen: als ‘seks’ gelijkstaat met ‘liggen’ is er héél véél seks. Maar -grapje- dit wil je natuurlijk niet als antwoord horen. Nou heb je de pech, dat ik met algemene vragen niets kan. Schrijf dus nog eens wat je precies wilt weten in een ‘ik-boodschap’ zodat je vraag een persoonlijke is!

Marijke Rots

Tags in dit artikel:

seksualiteit voor het huwelijk
3 reacties
Ineke
Lieve help ik blijf me verbazen over sommige vragen.
Mijns inziens heb je sex naakt en niet met kleren aan.
Anders zou ik ook sex hebben met mijn man als ik even op zijn knie zit :)
hvdijk66
Hahaha Ineke, dan zou er ook heel veel overspel in mijn leven zijn :)

Maar even serieus, ik denk wel dat de vragensteller ergens mee zit. Daar wil ik geen grapjes over maken.
dorpeling
Elkaar bevredigen is een seksuele handeling, ook met kleren aan. Maar geen seks. Voor 'echte' seks zullen er toch bepaalde kledingstukken uit moeten...