Wanneer ben je bekeerd?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer ben je bekeerd?

Antwoord

Terug in de tijd

Voor dominee A. Jonker uit Baarn. Vriendelijk dank voor uw antwoord op mijn vraag over goed en kwaad. Ik heb na het lezen van uw antwoord nog wel een vraag en wat vervolgvragen. Ik begrijp dat dit soo...
Pas hoorde ik in een preek dat wij eigenlijk niet kunnen bidden. Ik weet wel dat wij bidden moeten leren en dat mijn gebed steeds vol met zonde is. Maar nu kwam het er op neer dat wij alleen maar om d...
1 reactie
Waarom is de vervangingstheologie tegenwoordig bijna overal verworpen en de kinderdoop niet?