Psalm 134 meezingen

Ds. H. van der Ham / Geen reacties

Vraag

Zing je als doopouders Psalm 134 mee?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Dat mag, ja. De kerk zingt: “Looft, looft dan aller heren Heer’!” Dat mag je meezingen; daar is reden voor. Het hele vers kun/mag je meezingen.

Het is ook niet de bedoeling, om al te krampachtig/angstvallig na te gaan, welke regels je wel mee kunt zingen en welke woorden je niet mee kunt zingen.

Veel goeds toegewenst.

Groet,
Ds. H. van der Ham

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Driebergen-Rijssenburg
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Emeritus predikant

Tags in dit artikel:

doopPsalmenzegenzingen