Christelijk zomerkamp in Amerika

Ds. A.T. Vergunst / 5 reacties

Vraag

Ik wil graag naar een christelijk zomerkamp in Amerika. Waar kan ik dan mijn vakantie boeken?

Antwoord

Beste vriend,

Als je een kamp in de stijl van Daniël zoekt, dan heb ik helaas geen antwoord. Wel wordt er een driedaags kamp georganiseerd vanuit Kalamazoo voor jongelui van 18 jaar en ouder. Als je meer informatie wilt hebben dan raad ik je aan om een e-mail naar Case Kleppe te sturen: casek.htm[a]gmail.com

Hartelijke groeten,

Pastor A. T. Vergunst

Lees meer artikelen over:

Verenigde Staten
5 reacties
denkna
De Jeugdbond JBGG organiseert onder de naam Koers ook een jongere camperreis door de VS. Een onderdeel er van is deelname aan het jeugdkamp vanuit Kalamazoo, waar rev. Vergunst van spreekt.

Kijk even op de volgende link:
https://www.jbgg.nl/koers/vakantie-zoeken/reis/campertocht-verenigde-staten

Reizen in de VS, en het ontmoeten van jongeren uit plaatselijke (NRC) gemeente, is echt een ervaring! Ik kan het alleen maar aanbevelen!
Tante Pollewop
Is het wel zo handig om een email adres openbaar te zetten? Voor je het weet wordt de beste man overspoeld met junkmail.
refoweb
Dank, goed punt. Het @ is een [a] geworden.
pannenkoek
Waarom wil je naar Amerika? Om het land of om de Engelse taal?
In Engeland worden Christelijke kampen georganiseerd.
Kijk maar eens naar https://www.cciw.co.uk/
Wat de bezinning betreft kan de JBGG hier nog een voorbeeld aan nemen.
gertjan27
Hallo, als je wat langer tijd hebt, kun je eventueel werken op een christelijk zomerkamp in de VS. Ik heb dit een tijd geleden ook gedaan en het was "the time of my life"!
Informatie op http://www.travelactive.nl/work-travel/summercamp/summercamp-usa.html . Bij de inschrijving kun je aangeven dat je naar een christelijk summercamp wilt.
Good luck!!