Christelijke hulp gezocht

P.M.G.P. Bos / Geen reacties

Vraag

Wie kan mij helpen? Ik zit in een relatieverslaving. Wil dit doorbreken, maar weet niet hoe! Zou graag christelijke hulp willen hiervoor. Op internet heb ik wel instanties gevonden die specifiek bekend zijn hiermee, maar niet christelijk zijn. Vraag me af of dat geen problemen gaat geven, i.v.m. holistische visie die zij voorstaan. Het breekt me zo op. Heeft iemand hier ervaring mee?

Antwoord

Op de site ikzoekchristelijkehulp.nl is zeker een hulpverlenende instantie te vinden die deze problematiek met je wil en kan bespreken.

P. M. G. P. Bos

Lees meer artikelen over:

hulpverleningpsycholoog