Gezinsvorming

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over anticonceptie. Ik heb in mijn huwelijk een poosje de pil geslikt en nadat ik stopte ben ik gelijk zwanger geraakt. Ik ben aan het nadenken over wat de beste mogelijkheid is van anticonceptie na het krijgen van een kind (eerste vraag). En mijn man en ik vragen ons af wat de beste manier is van anticonceptie als we voelen dat ons gezin compleet is/één van ons het niet meer aankan/financieel het niet meer kunnen dragen. Stiekem denk ik dat we zoveel mogelijk kinderen willen maar dat dit financieel niet gaat. Is sterilisatie van de man/vrouw in strijd met wat God zegt in de bijbel? (tweede vraag).

Antwoord

Zie voor de (vele!) antwoorden op deze vraag de tags onder dit artikel.

Lees meer artikelen over:

gezinsvormingsterilisatievoorbehoedsmiddel