Verstopte oren

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Als je last van verstopte oren hebt, kun je daardoor ook hoofdpijn krijgen?

Antwoord

Verstopte oren kunnen een vervelend gevoel geven. Je wordt er doof van, soms wat duizelig, het kan oorsuizen geven en misschien ook wel eens wat hoofdpijn. Dat moet allemaal verdwijnen wanneer de oren zijn uitgespoten. Blijven er dan klachten, dan moet er een andere oorzaak zijn.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medischoren