Eetbuien

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Hoe kom je van eetbuien af?

Antwoord

Als je in de zoekfunctie hierboven 'eetbuien' typt, zie je deze url.

3 reacties
matthew
Beweeg je hoofd van links naar rechts als er eten aangeboden wordt
drernie
Bewust inkopen doen.
AHHK76
Wat is de oorzaak van jouw eetbuien..?! Pijn, verdriet, eenzaamheid, emotie-eten, verveling, slechte eetgewoontes, reactie op lijngedrag...?! Volgens mij moet je dat eerst onderzoeken en daaraan werken... Anders is de kans op terugval heel groot! Verder kan het goed zijn als je iemand zoekt, die je bemoedigt, aanmoedigt en voor je bidt om niet op te geven!