Zijn menswording

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Als Jezus van eeuwigheid is, was Hij er 'altijd' en kon Hij toch niet meer worden? Hoe moeten we Zijn eeuwige gedaante (alleen als geest zonder vaste materie?) zien ten opzichte van Zijn menswording en dat met een goddelijke natuur? Bestaat de Godmens Jezus nog steeds in de hemel?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl