Ik ben op een meisje

C. M. Chr. Rots - de Weger | Geen reacties | 03-03-2015| 13:19

Vraag

Ik ben op een meisje, maar ik weet dus echt niet of zij ook op mij is. Waar kan ik dat nou aan merken of zien? Ik hoor het graag.


Antwoord

Beste vraagsteller,

Goed opletten is mijn antwoord aan jou! Als zij jou ook aardig vindt laat ze dat best merken, hoor. Waaraan? Misschien lacht ze vriendelijk naar je, of probeert ze jouw aandacht te trekken. Misschien vraagt ze aan jou of jij haar met het huiswerk wil helpen, of dat ze een boek of zoiets van jou mag lenen... dat soort dingen. Houd je oren en je ogen maar goed open én wees aardig tegen haar! Soms is een (klein) kadootje een leuke tip, of vraag haar om samen iets sportiefs te gaan ondernemen. Jammer, dat Valentijnsdag net voorbij is... of heb je op die dag een leuke kaart, een lief briefje gestuurd? (Dat kun je ook op een andere datum nog wel doen, hoor.)

Succes!
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
    18-02-1947
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Inactief
1559 artikelen
C. M. Chr. Rots - de Weger

Bijzonderheden:

Lees hier het grote afscheidsinterview dat Refoweb met Marijke had.

Bekijk ook:

 

 

 


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Teveel schermtijd

Ik vind het heel vervelend dat ik heel snel, veel achter een scherm van mijn smartphone zit. Simpelweg omdat ik het heel moeilijk vind om daarvan weg te gaan, ook al doe ik niks bijzonders (zit dan ge...
3 reacties
02-03-2026

Naakt in bed

Soms dan droom ik zo erg dat ik mijn ondergoed uit heb als ik wakker word. Dan lig je dus naakt in bed. Mag dat? Hoe moet ik hiermee omgaan?
Geen reacties
02-03-2006

Weer over de grens gegaan

Mijn vriend en ik zijn in het verleden allebei al met iemand naar bed geweest. We hebben samen veel tot God gebeden en het leek ons gaaf om met elkaar te wachten tot we getrouwd zijn. Maar nu hebben w...
Geen reacties
02-03-2006
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag