Datingsite voor mensen met beperking

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben een vrouw van 27 met een lichamelijke beperking (ik zit in een rolstoel). Nu is mijn vraag, zijn er misschien christelijke datingsites voor mensen met een beperking? Graag hoor ik hier meer van!

Antwoord

Beste vraagsteller. Voorzover ons bekend bestaan deze sites niet. Misschien is het een idee om deze vraag voor te leggen aan de bekende christelijke datingsites. Voor hen is het relatief eenvoudig om op hun eigen portal een onderdeel toe te voegen voor deze doelgroep. Aan de andere kant, waarom zou een lichamelijk gezond persoon niet verliefd kunnen worden op iemand die invalide is? Liefde is niet gebonden aan een al dan niet lichamelijke beperking. Het ‘opdelen’ in allerlei doelgroepen zou daarom zelfs een hindernis kunnen vormen bij het zoeken naar een levenspartner of vriendschap.

Lees meer artikelen over:

datinghandicap
1 reactie
AHHK76
Misschien ben je bang dat je door jouw handicap niet geaccepteerd zult worden, door iemand die geen handicap heeft? Toch hoeft dat niet zo te zijn! Misschien kun je elkaar juist meer tot een hand en voet zijn als ieder zijn eigen (andere) mogelijkheden heeft....?! Elkaar aanvullen als je beiden in een rolstoel zit, wordt misschien ook wel erg ingewikkeld? Je bent waardevol zoals je bent!!!!!
Dus ik vind ook dat je op een gewone christelijke datingsite kunt gaan. Maak er wel een gebedszaak van!