Anoniem praten

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Help! Ik worstel met ontzettend veel dingen en ik kan er met niemand over praten. Ik durf dat ook niet. Mijn dominee ken ik redelijk goed maar vertrouw ik niet (er is ook totaal geen 'klik') en er zijn ook geen andere mensen in mijn omgeving die ik het zou kunnen toevertrouwen. Ik zou graag anoniem met iemand willen praten en alle zaken willen vertellen, ik heb eerlijke raad en advies nodig. Liefst iemand uit de Hersteld Hervormde kerk of Ger. Gem. Een wanhopig iemand.

Antwoord

Je kunt via vragen@refoweb.nl het emailadres van een Refowebpastor opvragen.