Boek over Jesaja

Ds. J. Westerink / 1 reactie

Vraag

Welk christelijk boek over het bijbelboek Jesaja zou u aanraden om te gebruiken tijdens bijbelstudie? Ik heb een CGK -achtergrond en sta open voor een bijbelgetrouw boek tussen reformatorisch en evangelisch in. Alvast dank voor uw tip.

Antwoord

Voor een grondige en bijbelgetrouwe hulp bij de bestudering van het Bijbelboek Jesaja kan ik je het commentaar op Jesaja in de serie De Brug aanraden. De schrijfster is drs. M. A. Buitink-Heijblom. De serie wordt uitgegeven bij Groen in Heerenveen. De stof is niet te moeilijk. Van harte aanbevolen.

Ds. J. Westerink

Lees meer artikelen over:

bijbelstudieJesaja
1 reactie
juni
vragensteller,zie ook iets te krijgen van ds D.J van Brummen
of prof Wisse