Echt verliefd

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Hoe kan ik merken dat mijn vriend wel echt verliefd is op mij?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Kijk naar hem, naar de blik in zijn ogen. Observeer hem, let op zijn gedrag. Luister naar wat hij zegt. En houd jíj bij dat alles de realiteit in de gaten, want als je zelf verliefd bent kun je gemakkelijk door de ‘wensbril’ van de roze wolk verblind raken!

Succes,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid