Overdoop

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe moeten we de overdoop zien in het licht van de Bijbel? Omdat ik hiermee te maken heb in mijn gezin, zou ik graag wat adviezen hebben hoe we dit moeten zien.

Antwoord

Meer informatie kun je lezen in deze artikelen:

En tot slot warm aanbevolen de pdf van prof. Graafland, waarin hij met tal van Schriftplaatsen vanuit Gods Woord aantoont dat overdoop juist een daad van ongeloof is.