Acht jaar jonger

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een probleem. Mijn vriendin is acht jaar jonger en ik ben door haar verleid met seks. Ik schaam me nu, zij schaamt zich niet. Ik ben zoveel ouder, is dit goed? Ben ik niet de verantwoordelijke partij? Moet ik ons niet behoeden voor fouten - want ik vind het fout wat we gedaan hebben?

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url en de subrubriek “seksualiteit voor het huwelijk”.