Vragen voor het forum

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Vraag 1: Ik zoek al een tijd het boek “Tot mijn gedachtenis”, 25 jaar rondom de Garf, Ger. kerk te Paddepoel uit 1997 van G. J. Kok. Ik heb Kok onlangs gebeld, maar hij had geen exemplaren meer. Ik heb uiteraard op div. sites gekeken, maar helaas geen succes. Kan iemand mij helpen?

Vraag 2: Wie is er wel eens met een kind van 3 naar Nederland zingt geweest in de Jaarbeurs Utrecht? Is het een aanrader of niet om je kind mee te nemen?

Vraag 3: Wie kent camping de Wolfskuylen in Gees?

Vraag 4: Wij willen aanstaande zomervakantie gaan kamperen met een groep jongeren rond de 15/16 jaar. Dan kan je als groep alleen terecht op jongerencampings, maar die staan bekend om hun onchristelijkheid. Weet u misschien een verantwoorde christelijke jongerencamping?

Antwoord

Prima vragen die je aan de bezoekers van Refoweb kunt voorleggen op ons forum: http://forum.refoweb.nl/. De vragenrubriek is hier geen geschikte plaats voor.

Mocht het niet lukken om wat op het forum te plaatsen, stuur gerust een mailtje naar info@refoweb.nl.