Aandacht van onbekend meisje

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Een bepaald meisje op school trekt steeds mijn aandacht terwijl ik haar eigenlijk niet ken. Toch vind ik haar een leuke meid en zou ik graag met haar in contact willen komen. Hebt u tips?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Als zij al je aandacht trekt, bedoel je dat zij naar jóú kijkt? Of lees ik het verkeerd en is het zo, dat jouw gedachten en blikken naar háár gaan?

Contact maken kan op zoveel manieren. Vroeger schreven jongens en meisjes wel eens briefjes naar elkaar. Maar dat zal wel ouderwets zijn... nu heb je sociale media!

Heb je Valentijnsdag niet gebruikt (dat was een mooie gelegenheid om ‘iets’ te doen)? Wanneer is zij jarig? Gebruik die aanleiding. Of je stapt gewoon eens op haar af om iets te vragen, te vertellen, voor te stellen. Laat je fantasie maar gaan. En help het ‘toeval’ een beetje door haar ‘tegen te komen’.

Ik wens je veel succes,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

contact