Veel twijfel in verkering

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag die ik nergens heb kunnen terugvinden in het archief. Ik twijfel veel in mijn verkering: zo'n benauwend gevoel of het wel goed zit, of ik wel genoeg van hem hou, of ik hem wel leuk genoeg vind. Dit heb ik onze hele verkeringstijd al. Als ik lijstjes maak is het alleen maar goed en kan ik niets anders zeggen dan dat we ontzettend goed bij elkaar passen! En dit vindt onze omgeving ook. Ik hoop op een redelijk snel antwoord, aangezien ik nu in een lastige situatie zit!

Antwoord

Beste vraagsteller,

Dit antwoord heeft waarschijnlijk langer op zich laten wachten dan je graag had gewild! Sorry!

Lijstjes maken geeft een ‘goed’ gevoel, en toch blijf je twijfelen aan je relatie. Tja, dat is lastig. Mogelijk komt je twijfel uit een andere ervaring voort? Ik kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen, omdat ik je niet ken. Bedoel je met het woord ‘omgeving’, vriendinnen, familie? Bestaat de mogelijkheid om met (een van) hen te praten? Leg je twijfel eens voor en vraag om een reactie.

Als je daar niet verder mee komt, mag je natuurlijk nog eens schrijven. Maar probeer dan eens je ‘lijstjes’ weer te geven, zodat ik weet waar je al wel aan gedacht hebt!

Sterkte er mee,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

twijfel