Vraag gesteld aan ds. Klaassen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

 Al een hele tijd terug heb ik een vraag gesteld aan ds. Klaassen over een boekje dat de verzoening door voldoening (van Ton de Ruiter) afwijst, waar hij een recensie over geschreven had. Hij haalde daarin bepaalde Engelstalige schrijvers aan die goede argumenten hadden tegen dat boekje. Ik vroeg me af wat die argumenten waren, omdat ik vond dat het boekje op verschillende punten best wel overtuigend overkwam, maar ik wil geen dwaalleer aan gaan hangen. Zou u deze vraag als nog of opnieuw aan ds. Klaassen kunnen voorleggen? Alvast hartelijk bedankt!

Antwoord

Beste vraagsteller,

Je vraag van augustus 2012 hebben we in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar ds. Klaassen. Nadat antwoord uitbleef hebben we tweemaal een herinnering gestuurd. Daar heeft ds. Klaassen evenmin op gereageerd. Vermoedelijk heeft hij het te druk met andere activiteiten en zijn eigen pastoraat. Mocht je alsnog een antwoord op je vraag willen hebben, dan adviseren wij je om persoonlijk contact op te nemen met hem.

Redactie Vragenrubriek