Mogen zoenen

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik wil graag verkering. Maar als je dan verkering hebt, mag je dan ook zoenen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Dat is wel een heel korte en directe vraag waar ik niet zomaar een antwoord op heb. Wat wil je van mij horen? Dat ik “ja” zeg en daarmee verantwoordelijkheid neem voor jouw gedrag? Zodat jíj kunt zeggen dat zoenen van mij mag als je maar eenmaal verkering hebt? Hoe oud (of jong) ben je helemaal?

Vraag jezelf eens serieus af wat “verkering hebben” voor jou betekent. Wat verwacht je ervan, waar wil je naar toegroeien? Ook een leuke vraag om over na te denken is het verschil tussen “een kusje” en “een zoen.”

‘Huiswerk’ voor jou dus, want ik laat het hierbij! Natuurlijk mag je me nog eens schrijven!

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

zoenen