Vroege miskraam

drs. N. Wolswinkel | 1 reactie | 10-09-2013| 09:44

Vraag

Mijn man en ik proberen al ruim anderhalf jaar om zwanger te worden (om het zo maar even uit te drukken). We zijn allebei jong en gezond en hadden dus verwacht en gehoopt dat ik eerder in verwachting zou zijn. Nu is het zo dat ik steeds vlak voor ik ongesteld word, een heel klein beetje bloed verlies. Daarna stopt het bloeden en word ik een paar uur laten ongesteld. Ik vraag me af of dit misschien kan duiden op een vroege miskraam. Mede omdat het voorheen nooit voorkwam.


Antwoord

Volgens mij kun je dat niet duiden als een vroege miskraam, wanneer er helemaal geen andere klachten zijn en de menstruatie geheel op tijd komt.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

bloed(ing)miskraam

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
    02-02-1957
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
331 artikelen
drs. N. Wolswinkel

Bijzonderheden:

Huisarts


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
1 reactie
vlokje
10-09-2013 / 10:08
Na verloop van tijd verandert bij iedere vrouw wel wat in het menstruatiepatroon.
Voor zover ik weet hebben veel vrouwen eerst soms zelfs dagen heel weinig bloedverlies en begint de echte menstruatie daarna pas.
Je kunt een keer bij de huisarts afspreken, die kan jullie evt. doorverwijzen naar een gynaecoloog.
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Cranberrysap en antibiotica

Mijn zwager heeft een prostaatoperatie gehad en heeft sinds die tijd geen contrôle meer over zijn blaas. Hij krijgt steeds weer een nieuwe katheter en heeft nu vaak blaasontsteking. De dokter zegt dat...
Geen reacties
10-09-2010

(...) Maar ik voel dat het niet goed is hoe ik reageer, maar ik kan niet anders. Wilt u me asjeblieft zeggen hoe ik anders kan doen? En ook ben ik bang dat ik later op m’n moeder lijken zal.

Mijn moeder heeft een rotjeugd gehad waarin ze is verwaarloosd en daar denk ik ook wel aan, maar het helpt niet altijd om niet kwaad te worden op haar als ze weer vriendelijk zit te doen als er visite...
Geen reacties
10-09-2008

Pleiten op Gods beloften in Ger. Gem.

Dominee, kunt u iets zeggen over uw antwoord 'Gods belofte is liefdesaanzoek' in relatie tot de leeruitspraken uit 1931 en de visie van sommigen in de Gereformeerde Gemeenten dat we niet mogen pleiten...
Geen reacties
10-09-2024
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag