Natte droom

Eleos / Geen reacties

Vraag

Ik heb drie keer per week een natte droom. Is dat normaal?

Antwoord

De vraag die je stelt is heel algemeen, namelijk of het normaal is om met een frequentie van meerdere malen per week een natte droom te hebben. Ik weet daardoor eigenlijk verder niets over wat dit voor je betekent of iets dergelijks. Wat je erbij denkt, of dat je je bijvoorbeeld zorgen ergens over maakt. Daarom eerst maar gewoon een feitelijk antwoord op je vraag. Dat kun je vinden op www.gezondheidsnet.nl.

Wanneer je dit leest, dan kun je zelf ook tot de conclusie komen dat het een normaal verschijnsel is, o.a. behorend bij lichamelijke reacties tijdens bepaalde fases van de slaap. En hoe vaak natte dromen voorkomen verschilt per persoon.

Met vriendelijke groet,
Els de Bruin

Tags in dit artikel:

orgasme