Uitstekende bult

Redactie Refoweb / 8 reacties

Vraag

Sinds lange tijd zit er tussen mijn ogen, boven mijn mond, een bult die uitsteekt. Ik heb er veel last van. Wat kan het zijn? Een radeloze tiener.

Antwoord

Beste radeloze tiener,

We leven enorm met je mee. Als de bult zich inderdaad tussen je ogen bevindt, moeten we constateren dat dit inderdaad geen aangenaam gezicht is. In dat geval is een bezoekje aan een plastisch chirurg wellicht het beste advies. Toch ook een geruststelling. Zolang je die uitstulping nergens in steekt is er niets aan de hand.

Dr. V. E. E. Arts

8 reacties
Gouwenaar
Briljant antwoord van de "deskundige"!
mortlach
Wel oppassen dat je er geen deksel op krijgt!
IJsselmond
Geniaal antwoord van dokter veearts.
Mona
Pas op: die bult kan heel lang worden als je liegt....
QuadCoreInside
Haha ik krijg toch bijna de slappe lach op kantoor :-D
schaapje
Er zijn van die mensen die zo langs de neus weg naar de bekende weg vragen :-)
Grappig ?....denk het niet....maar de antwoorden wel !
sydneylover
Ge-wel-dig!!!
Daniel
@reageerders jullie maken grapjes over zo'n ernstige zaak, maar vraagsteller zit er maar mee.
Zo heb ik een raar gaatje in mijn buik, zo'n 18 cm boven waar mijn benen bij elkaar komen, ik weet wat vraagsteller doormaakt.