Bloed van Christus

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe weet je dat je het bloed van Christus ontvangen hebt?

Antwoord

Terug in de tijd

Enige jaren geleden heeft er o.l.v dr. Herbert Benson een bijzonder gebedsexperiment plaatsgevonden. Een serieus experiment dat maar liefst 2,4 mln. dollar heeft gekost. Drie Amerikaanse christelijke ...
14 reacties
Ik vraag mij af als ex-verslaafde waarom ik zo weinig hoor over mijn Hemelse Vader. Ik vraag mij af waarom ik zo weinig ervaar van de genade van God bij mensen die ik spreek. En ik vraag mij af waar n...
3 reacties
Sinds een maand is mijn relatie uit. Hij heeft het uitgemaakt. Waar ik ontzettend van baal(de). Nu ben ik al een eind op weg om mijn leven weer op te pakken. Alleen word ik elke keer geconfronteerd me...