Jongen negeert me

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik had een tijdje geleden contact met een jongen. Iedereen zei dat we goed bij elkaar pasten en ik werd al snel echt verliefd op hem. We gingen erg intensief met elkaar om. Hij vroeg ook hoe ik over van alles dacht en hoe ik over hem dacht. Ik zei het eerlijk, maar toen zei hij dat hij hetzelfde gevoel niet had voor mij. Als ik hem nu tegen kom op school of in het dorp of in de winkel, roept hij niet naar mij, maar kijkt 'toevallig' de andere kant op of praat tegen een vriend. Dat vind ik ontzettend moeilijk. Als ik hem tegen kom, moet ik dan wel of niet roepen? En vandaag riep hij wel toen ik naar de bus liep, maar moet ik dan nu niks zeggen of juist wel?

Antwoord

Ik vind het niet helemaal netjes van hem dat hij eerst aan jou vraagt hoe je over hem denkt en dat hij dan vervolgens zegt dat hij niet verliefd is op jou. Het lijkt wel of hij graag wil horen dat een meisje gek is op hem. Eigenlijk had hij, als hij een echt vent is, al gauw moeten zeggen dat hij jou wel aardig vindt, maar dat het meer niet is. Dan had jij geweten waar je aan toe was. Nu heeft hij jou eerst 'uitgehoord' en je daarna verteld niet verliefd te zijn op jou. Wanneer je hem nog eens te spreken krijgt, kun je dat best wel zeggen tegen hem dat je hierover best wel teleurgesteld bent.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid