Mailadres gevraagd van meisje

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Sinds vorige maand zit ik behoorlijk in de knoop met mijn emoties! Toen heb ik namelijk een superleuke meid ontmoet. Het klikte direct en we konden goed met elkaar praten. Ik heb toen ook haar emailadres durven vragen, wat voor mij al een grote stap was. De volgende dag ben ik haar gelijk gaan mailen. Na ongeveer vijf dagen kreeg ik een bericht terug. Ik ben erg verlegen en vind het moeilijk om haar mee uit te vragen. Is het nu verstandig om haar eerst wat beter te leren kennen d.m.v. digitaal contact of om haar direct mee uit eten te vragen? Hoop dat jullie mij advies kunnen geven over dit gebied waar ik altijd erg onzeker over ben.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Oeps, en nu is er al zoveel tijd overheen gegaan voor je dit antwoord leest. Wat heb je intussen gedáán? Haar al mee uit gevraagd? Of houd je het toch eerst nog liever bij digitaal contact? Beide is prima, hoor. Je moet de relatie zó vorm gaan geven als bij jóú en bij júllie past. Vraag haar maar, waar zij zich het prettigst bij voelt.

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

contactverliefdheid