Pornoverslaving

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Help! Ik heb last van een pornoverslaving en het lukt me niet om er vanaf te komen!

Antwoord

2 reacties
Samanthi
Het staat niet op zichzelf, probeer er ook achter te komen waar je onlustgevoelens, die je naar porno doen grijpen, vandaan komen.
Praat er met iemand over zoek hulp, maar het allerbeste: leg het voor de Heere neer Hij is een krachtige Helper.
Gods zegen ik zal voor je bidden
AHHK76
Kijk eens op www.settingcaptivesfree.nl of zoek hulp bij andere hulpverleninginstanties zoals Vluchtheuvel, Eleos of CHAP van Tot Heil des Volks.
Je bent niet de enige die ermee worstelt er zijn veel mensen die hier mee zitten. Zoek iemand die je vertrouwd en praat erover, dat kan (ook) helpen. Sterkte ermee!