God leren kennen

Redactie Refoweb / 5 reacties

Vraag

Hoe kan ik God leren kennen?

Antwoord

5 reacties
vlokje
Betrek God in alle dagelijkse dingen van je leven, en je zult Hem overal tegenkomen.
plderoos
bijbel lezen, en erover praten met mensen die de bijbel lezen :)
waldboy
Je zult natuurlijk eerst moeten weten wie God is en wat Hij deed en nog doet
Naar mijn mening kun je de getuigenissen van mensen over God overal tegenkomen.
Die houden niet op na Openbaringen. De Bijbel kan echter een goede aanzet zijn om God te ontdekken.

O, Heer mijn God,
wanneer ik in verwondering
de wereld zie die U hebt voortgebracht.
Het sterrenlicht,
het rollen van de donder,
heel dit heelal, dat vol is van uw kracht.

Refrein:
Dan zingt mijn ziel )
tot U, o Heer mijn God: )2x
hoe groot zijt Gij, )
hoe groot zijt Gij! )
Daniel
Hoe kan ik God leren kennen?

Korte vraag...., hoe kan ik de bijbel leren lezen? Hoe kan ik Jezus leren kennen? Hoe kan ik het nieuwe testament begrijpen?

Beste vraagsteller........, koop eens een boek, ga eens naar de kerk, doe eens wat en stel niet van die korte vragen zonder iets van jezelf te laten zien.
vlokje
Ja Daniël, je hebt gelijk. Bepaalde vragen zouden niet eens hier op het web moeten verschijnen. Als je je vraag niet toelicht en serieus stelt mag je ook geen helder antwoord verwachten.