Skype

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een praktische vraag over skype. Voorheen maakte ik gebruik van skype, ook chatgesprekken. Ik heb de link naar skype echter een langere tijd terug (denk 1,5 jaar geleden) verwijderd. M'n gebruikersnaam en email zijn nog wel bekend bij skype. Ik zit nu echter in een fase van oproep tot getuige m.b.t. aangifte doen i.v.m. misbruik. Ik heb op skype veel info in die chatgesprekken die de politie hard nodig zal hebben. Ik kon altijd mijn geschiedenis terugvinden van die chatgesprekken en ze zo allemaal weer bekijken. Er is echter het een en het ander veranderd blijkbaar op skype. Weet iemand hoe ik dat alsnog in kan zien? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn.

Antwoord

Je kunt daarvoor het beste bij skype zelf zijn. De vraag over het terugzoeken/vinden van je skypehistorie kun je ook stellen op het forum van skype.