Seksuele speeltjes

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

In hoeverre is het gebruik van seksuele speeltjes binnen het huwelijk goed? Het samen genieten, geslachtsgemeenschap hebben, maar ook samen spelen met dat soort dingen is erg fijn.

Antwoord

U omschrijft dat ook niet nader en voor mij is het dan gissen wat u bedoelt. Samengevat kun je zeggen dat datgene is geoorloofd wat zowel de man als de vrouw goed vindt en waarbij er geen schade wordt aangebracht. In het algemeen zal de christelijke benadering in deze, gematigd zijn. En daarnaast speelt uw eigen verantwoordelijkheid en geweten daarin een grote rol.

Alie Hoek-van Kooten