Elkaar oraal bevredigen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Samen met mijn vriendin lopen we met de vraag of het een verkeerd iets is om elkaar oraal te bevredigen. We hebben het wel eens gedaan en vonden het heel fijn bij elkaar, maar onze vraag is: mag dat wel? Want we willen wel dat het overeenstemt met Gods Woord. Nu durven wij het eigenlijk niet meer, omdat we niet weten of het verantwoord is. Graag zouden wij een antwoord zien op onze grote vraag.

Antwoord

Ik heb uit eerdere vragen ook al gemerkt dat jongeren eigenlijk gewoon graag willen horen of iets nu wel of niet mag, dus gewoon ja of nee. Zo werkt dat niet. Eerder heb ik al geantwoord dat wanneer de man met zijn penis bij de vrouw vaginaal naar binnen gaat, dat er dan echt geslachtsgemeenschap plaatsvindt. Ook schreef ik dat het goed is om elkaar niet te gaan uitkleden. Houdt je kleren aan, zou ik willen zeggen!!

Kijk, bij orale seks vindt er nog niet echt gemeenschap oplaats, echter ik vind wel dat het al wel in de sfeer komt van gemeenschap, immers de man dringt dan toch al, op een weliswaar alternatieve manier, bij het meisje naar binnen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

oraalseksualiteit voor het huwelijk