"Zomer in Oktober"

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben op zoek naar de tekst van het lied (ik meen van Elly of Rikkert Zuiderveld) op de CD van Esther Tims. De CD en het lied heet "Zomer in Oktober". Ik kan het op internet niet vinden. Kunt u me aan de volledige tekst helpen?

Antwoord

Ook wij hebben de tekst niet kunnen vinden. Wellicht dat een bezoeker van Refoweb die wel paraat heeft. Een andere optie is om Esther te mailen voor de tekst of de CD te bestellen bij de uitgever.

Lees meer artikelen over:

Elly&Rikkertgospel
1 reactie
refoweb
Onderstaande tekst van onbekende afzender is bij ons binnengekomen. Met dank daarvoor!

Voor degene die dit lied zocht: Zomer in oktober ( de tekst) De wind huilt om het huis Ik kijk naar buiten De beuken staan al donkerbruin Geduldig in de rij Tranen van de herfst gaan langs de ruiten Vertellen van herinnering, de zomer is voorbij Ik weet nog hoe U mij voor t eerst omarmde En met Uw sterke velugels mij beschermde als een kind Liefde die mij troostte en verwarmde Streelde door mijn haren als de zomerwind Refrein: Eenmaal gaan de mooiste zomers over En eenmaal gaat het eerste vuur voorbij En toch lijkt het nu zomer in oktober zomer in oktober, want Uw liefde brandt in mij Als alles mij ontvalt wat hou ik over De zon van Uw genade zo liefdevol en groot Het vuur dat in mij brand is niet te doven T is warmer dan de zomer, sterker dan de dood Refrein: zie hierboven