Last van veel lucht

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb veel last van mijn maag. Ik heb geen last van maagzuur, maar heel erg van opboeren van lucht. Vooral na de maaltijden heb ik heel veel last van veel lucht. De dokter denkt dat het spanning en stress is en dat speelt ook wel mee, denk ik. Ik krijg hier geen medicijnen voor en vroeg me af of Rennie deflatine kauwtabletten hiervoor kunnen helpen?

Antwoord

De kauwtabletten die je noemt zouden mogelijk kunnen helpen. Gewoon proberen, lijkt me. En anders nog eens overleggen over andere medicijnen.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

maagmedisch