Last van linker bal

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Ik heb een beetje last van mijn linker bal. Het is geen erge pijn, maar je voelt het soms wel. Volgens mij voel ik ook een heel klein bobbeltje. Is dit erg of onschuldig? Ik snap natuurlijk dat het moeilijk te bepalen is voor u, maar ik zou graag wat advies willen. Mocht het nog helpen: ik ben een jongen van 16 jaar.

Antwoord

Beste vragensteller,

Het is inderdaad lastig om het op deze manier te bepalen. Het ligt er natuurlijk aan hoe groot het bolletje is, of het gegroeid is, hoe het aanvoelt en op welke plaats het zit. Als het glad aanvoelt, klein is en bijvoorbeeld niet groeit, dan kan het geen kwaad.

Zoals je het omschrijft lijkt het onschuldig. Als je meer zekerheid wil dan raad ik je aan even langs de huisarts te gaan.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

medischtestikel