Reformatorische gehandicaptenzorginstellingen

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik vraag mij af hoeveel reformatorische gehandicaptenzorginstellingen-/organisaties er zijn. Ik ken Siloah, Adullam en De Schutse. Zijn dat de enige?

Antwoord

Je noemt inderdaad de drie meest bekende zorginstellingen voor gehandicapten uit onze achterban. We zouden je zo direct niet aan meer namen kunnen helpen, maar wellicht dat er bezoekers van deze site zijn die nog wat namen van organisaties kunnen toevoegen.

Tags in dit artikel:

handicap
2 reacties
naam
Volgens mij zijn dit inderdaad de enige reformatorische ( met heel veel voorzieningen). Er zijn wel protestant-christelijke enz.
sis
Philadephia heeft ook een christelijke identiteit