Soort bultjes

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

In mijn gezicht, naast mijn neus en midden op mijn wang, heb ik (een soort) bultjes die niet meer weggaan. Vetbultjes zijn het, denk ik. Als ik ze helemaal kapot krab, komen ze daarna gewoon weer terug. Nu vind ik de bultjes helemaal niet mooi staan. Ze zijn wel vrij klein, maar toch zie je ze wel zitten. Ik wil er dus graag vanaf. Kunnen ze verwijderd worden uit je gezicht? Krijg je dan erge littekens, of komen ze gewoon weer terug? Hoe ontstaan ze eigenlijk?

Antwoord

Het zal duidelijk zijn dat ik hierover niet zoveel kan zeggen. Wanneer je er iets mee wilt moet je naar je huisarts gaan, het laten bekijken en bespreken wat de opties zijn.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

bultmedisch