Volgroeid

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Nooit heb ik het een probleem gevonden dat ik kleiner ben dan bijvoorbeeld de gemiddelde klasgenoot (vaak was ik de kleinste). Niet omdat ik het vervelend vind, maar uit interesse heb ik de volgende vraag. Ik ben nu 19 jaar en heb nog steeds kenmerken van het niet volwassen zijn. Zo heb ik (bijna) geen baard, amper haar in oksels en geen zware baard in de keel gehad. Denkt u dat ik nog groei en wat zijn daar de kenmerken van/bij? Helaas beschik ik niet over lengte van vroegere jaren. Ik ben benieuwd wat er naar uitwijst en of ik nog wel of niet meer zal groeien.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Op afstand valt moeilijk te bezien of je al volgroeid bent,of niet, wat de beharing betreft, etc. Wanneer je er onzeker over bent moet je naar je huisarts gaan en het bespreken en laten onderzoeken.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

lengtemedisch