Christelijk boek over zwangerschap en geboorte

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Weet u een goed (christelijk) boek over zwangerschap en geboorte?

Antwoord

Als ik jou was zou ik eens in een goede christelijke boekhandel rondkijken en je laten adviseren door de verkoper. Op zich heb ik vele medische boeken over zwangerschap en bevalling, maar ben ik niet zo goed op de hoogte wat er op dit gebeid zoal te koop is in de boekwinkel.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

boeken