Verliefd op juf

C. M. Chr. Rots - de Weger / 2 reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een meisje, maar ik zie haar bijna niet meer. Ik wil haar graag zeggen dat ik verliefd op haar ben. Ze reageert ook niet via Hyves. Ze is ook een beetje te oud voor mij; ze is een oude juf van mijn school. Ik wil haar zo graag zien. Ik weet wel waar ze woont, maar precies waar ook weer niet. Ik weet niet wat moet ik doen. Ik mis haar heel erg.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Een lieve juf, wat kun je daar met plezier aan denken! Hou het daar maar bij. Aan dat denken, bedoel ik. Want ‘juffen’ zijn niet om verliefd op te worden of om achterna te lopen!

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid
2 reacties
Annet76
Arme "juffen" dan;-)
TheKeimpe
O, o,...
Dan heb ik het verkeerd gedaan, ik ben niet alleen verliefd geweest op een juf, ik ben er zelfs mee getrouwd ;)

Maar leerlingen horen niet verliefd te worden op de juf of meester...