Steunzolen

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag. Ik loop scheef (meer druk aan de buitenkant van mijn voeten dan aan de binnenkant). Kun je hiervoor steunzolen aanschaffen of moet je er gewoon mee leren leven?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Om een eenvoudig antwoord op uw vraag te geven: daar zijn inderdaad steunzolen of wigjes voor te krijgen. Overigens worden die meest aangemeten door deskundigen met een opleiding podotherapie b.v., waarbij zij eerst uw voetstand beoordelen. U kunt daar ongetwijfeld informatie over krijgen via uw huisarts(praktijk).

Drs. P. C. Hildering

drs. P. C. Hildering

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Urk
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Dokter Hildering is op 15 januari 2021 overleden.

Tags in dit artikel:

medisch