Kriebelig gevoel in buik

drs. A. Meijer / 3 reacties

Vraag

Ik heb al enige tijd last van een kriebelig gevoel in mijn buik. Dit kriebelige gevoel is heel vervelend. Het lijkt net alsof er duizenden beestjes in mijn buik krioelen. Heeft u enig idee waar dit van kan zijn en hoe het is ontstaan?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Op grond van dit verhaal is het voor mij moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen. Het klinkt niet verontrustend. Misschien kan de eigen huisarts met wat meer informatie het nader verklaren. Handig is om een aantal dingen tevoren te bedenken, onder andere: hoe lang zit het er, wat voel ik precies, wat is de exacte locatie, hangt het ergens mee samen en wat is het beloop?

Succes, en hopelijk kom je snel van de klacht af.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

drs. A. Meijer

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ouderkerk aan de Amstel
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

medisch
3 reacties
tommy
misschien ben je verliefd??
pannenkoek
:-)
Catherine
Misschien was dit een vraag voor de relatie-hulpverlener ;-)
ipv de h.a.