Hoe kom je aan deze boeken?

Ds. A.J. Schalkoort / 5 reacties

Vraag

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, ds. Schalkoort. Ik houd er echter een vraag aan over: Hoe kom je aan deze boeken? Ik had voor de beantwoording van mijn vraag al op steekwoorden gezocht in de catalogus van plaatselijke bibliotheken, maar het resultaat was mager. Als ik de titels die u noemt intyp, hebben ze die ook niet. Datzelfde geldt voor de titels die de mensen noemen die reacties plaatsten (bedankt daarvoor).

Antwoord

In de plaatselijke bibliotheken zal men veelal deze boeken niet hebben. Het beste is om te zoeken bij de desbetreffende uitgever. Ik heb Den Hertog en Groen al genoemd. Veel van de titels die je hebt gekregen zijn ook bij deze uitgevers te vinden. Maar mijn advies is dat je beter een paar boeken goed moet bestuderen dan velen oppervlakkig te lezen. Overigens zijn de titels die genoemd worden in de reacties goed te lezen.

Ds. A. J. Schalkoort

Lees meer artikelen over:

boeken
5 reacties
19855
Ik weet niet waar je vandaan komt... In Barneveld heb je bijv. Gebr Koster, deze hebben ook een site waar je online kunt bestelen. Daarnaast hebben zij veel 'goede' boeken. www.theologienet.nl is ook een goede optie. Je kan ook tweedehandswinkels proberen, zowel digitaal als er gewoon langs gaan. Oa. de boekenhoek in Lunteren, of de boekenkamer in Kootwijkerbroek
joelie
www.boekwinkeltjes.nl
Diny
wpluimers
Beetje googlen levert voldoende treffers op. Je kunt deze boeken zelfs bij bol.com bestellen!
Catherine
Op 2e hands boeken marktjes, op koninginnedag, braderie, heerlijk snuffelen. Je vindt soms juweeltjes voor een prikkie !