Gezichtsverzorging

drs. N. Wolswinkel / 3 reacties

Vraag

Welke gezichtsverzorging hoort bij een vette, gevoelige huid? Ik gebruik geen make-up en heb wel last van mee-eters. Verder boen ik mijn gezicht alleen met water, omdat ik niet tegen een middel met parfum of alcohol kan. Ik ontvang van u graag tips qua reiniging en merk crèmes. Ik zie er graag schoon en verzorgd uit, maar heb vaak weinig tijd en zin om lang voor de spiegel te staan. Alvast bedankt.

Antwoord

Anderen kunnen deze vraag beter beantwoorden. Handig is het ook om de huid te zien. Een goede drogisterij kan ook goed advies geven.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch
3 reacties
Johannes3vers16
Weet je wat je eens zou kunnen proberen?

Mineral Care producten op basis van de Dode Zee, bijzonder goed!
Cloudsadmirer
Ga een keer langs de schoonheidsspecialiste, zij is in deze dingen gespecialiseert.
Pompelmoen
Bij Dode Zeeproducten moet je als christen altijd goed opletten dat je geen producten koopt die in Israëlische nederzettingen (zijn volgens internationaal recht illegaal) op de Westoever zijn geproduceerd, zoals bijvoorbeeld Ahava. Palestijnse christenen en ook moslims hebben namelijk buitengewoon te lijden onder de agressie en het stelen van land door Israëliërs.