Hyperemesis tijdens zwangerschap

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben getrouwd en we hebben twee kinderen. In mijn zwangerschap heb ik hyperemesis gehad (erg ziek geweest en diverse keren in het ziekenhuis gelegen). We willen graag nog meer kinderen, maar ik zie er erg tegenop. Heeft u tips/is het te voorkomen dat ik weer zo ziek word?

Antwoord

In een volgende zwangerschap hoeft het echt zo erg niet meer terug te komen. Ik zou dat van te voren eens doorspreken met de huisarts of gynaecoloog wat je dan het beste zou kunnen doen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

zwanger